19. srpnja 2024. | Novosti
Želimo vas informirati da je BHANSA, kao i mnoge druge organizacije diljem svijeta, pogođena globalnim problemom sa Microsoft 365 platformom. Zbog ovih poteškoća, pristup Microsoft 365 portalu i korištenje Microsoft online alata su privremeno otežani.
Ovaj ispad pogodio je brojne kompanije diljem svijeta, uključujući velike banke, avionske kompanije, medije, te željeznice. Pružatelji usluga u civilnom zrakoplovstvu – kontrole zračnog prometa, također imaju poteškoća s administrativnim računalnim sustavom uzrokovanim ovim globalnim problemom.
Važno je naglasiti da sve operativne usluge i aktivnosti BHANSA-e nisu pogođene ovim problemom i nastavljaju se odvijati normalnim tokom. Naš ICT sustav, baziran na lokalnoj infrastrukturi, nije zahvaćen ovim problemom, što omogućuje neometano pružanje svih operativnih usluga u zračnom prometu.
Naši stručnjaci su u stalnom kontaktu s relevantnim partnerima kako bi se problem što prije otklonio. Zahvaljujemo na razumijevanju i strpljenju. Za sva dodatna pitanja slobodno nam se obratite.
Pratite našu Facebook stranicu
BHANSA Agencija za pružanje usluga u zračnoj plovidbi Bosne i HercegovineBHANSA - AGENCIJA ZA PRUŽANJE USLUGA U ZRAČNOJ PLOVIDBI BOSNE I HERCEGOVINE
ID 4227685650001
Ortiješ bb 88000 Mostar
Bosna i Hercegovina
Tel: +387 36 281 000
Fax: +387 36 281 010
Copyright © 2020 - 2024 BHANSA. Sva prava pridržana.
Izrada i održavanje: KRAFTBIT